محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی افزود: امروز با وجود آشوب هایی که در منطقه وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی امنیت کامل در جمهوری اسلامی برقرار است و ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است.
وی ادامه داد: این امنیت به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و در مرحله بعدی مدیون خدمات و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.
پورمحمدی اظهار داشت: براساس سلسله مراتب نیازهای انسان، امنیت دومین نیاز مهم و حیاتی انسان قلمداد می شود.
وی با اشاره به اینکه امنیت دارای دو وجه فیزیکی و روانی است، گفت: مردم امنیت را در کشور لمس می کنند و از بعد روانی نیز احساس امنیت در جامعه افزایش یافته و باعث شده رضایتمندی مردم نیز از عملکرد نیروهای انتظامی افزایش یابد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: عناصر اصلی که لازمه امنیت پایدار است توسط نیروی انتظامی به جد پیگیری می شود.
وی با تاکید بر اینکه باید کارهای فرهنگی توسط نیروی انتظامی مورد توجه قرار گیرد، گفت: با انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی همراهی مردم افزایش می یابد و برخوردهای انتظامی آخرین اقدام در جامعه خواهد بود.
پورمحمدی اضافه کرد: آذربایجان شرقی با وجود اینکه در موقیعت خاصی قرار دارد در شرایط امنیتی بسیار خوبی قرار دارد که این امنیت را مدیون تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات سردار محسن حسن خانی تقدیر و سردار حسین عبدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.