شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز برای کسب نهمین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال کشور به مصاف دورنای ارومیه می‌روند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، تیم والیبال شهرداری تبریز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16 فردا (چهارشنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف دورنای ارومیه می‌رود.
 
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شهرداری تبریز انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در دیدار با میزبان خود دارد. شاگردان بناکار برای اینکه در بازی‌های آتی لیگ به حضور در مرحله پلی‌آف امیدوار باشند، با همدلی مضاعفی راهی ارومیه شده‌اند.
 
شهرداری تبریز در حال حاضر از 20 بازی گذشته 8 پیروزی کسب کرده‌اند و در دیدار فردا به دنبال کسب نهمین برد خود هستند تا با لغزش شهروند اراک، جایگاه این تیم را در جدول رده‌بندی تصاحب کنند.
 
دورنای ارومیه نیز با کسب تنها یک برد از 20 بازی در قعر جدول 13 تیمی مسابقات قرارگرفته و در دیدار فردا به دنبال کسب دومین پیروزی خود در جدول است.
 
گفتنی است؛ قضاوت این دیدار که از ساعت 16 در ارومیه آغاز می‌شود، بر عهده محمدرضا درفش کاویان و محمد آقایی خواهد بود.
 
برنامه کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:
 
چهارشنبه 17 بهمن 1397
 
عقاب نهاجا - شهرداری ارومیه       
کاله مازندران - شهرداری گنبد       
شهروند اراک - فولاد سیرجان        
شهرداری ورامین - پیکان تهران      
دورنا ارومیه - شهرداری تبریز          
سایپا - پیام مشهد          Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.