به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز دوشنبه در همایش صدای انقلاب و کارگاه آموزشی تحکیم و بنیان خانواده در شهرستان مرند با اشاره به نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: مبنای تغییر و تحول در کشور در زمان انقلاب، بانوان بوده و استمرار و مانایی انقلاب نیز، تداوم این تغییر است.
وی خاطرنشان کرد: اگر تغییر و تحول فکری در بانوان نبود در جامعه نیز تغییر رویکرد جهت روی دادن انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد.
فرماندار شهرستان ویژه مرند در خصوص نگاه اسلام به زن نیز گفت: نگاه اسلام به زن، برابری مرد و زن بوده و جنسیت معنی و مفهوم ندارد و آنچه اهمیت دارد انسانیت است.
وی ادامه داد: در جامعه ما حتی زنان ارزشمندتر از مردان هستند و زن و مرد بدون توجه به جنسیت، تنها در برابر اعمال خود پاسخگو هستند.
گرشاسبی بقای انقلاب اسلامی را به برکت وجود بانوان دانست و خاطرنشان کرد: رسالت بانوان ما این است نسل جدید و در اختیار را بدرستی تربیت کرده و در اختیار جامعه قرار دهند.
وی در ادامه با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، تامین منافع غرب و شرق توسط ایران قطع شد، یادآوری کرد: اینکه غرب امروز انواع دشمنی و توطئه ها را بر علیه کشور ما اجرا می کند بدلیل قطع منافع آنهاست.
معاون استاندار آذربایجانشرقی اضافه کرد: در این شرایط که دشمن با تحمیل جنگ 8 ساله، انواع تحریم ها و جنگ رسانه ای سعی در جلوگیری از پیشرفت ما دارد به پیشرفتهای بسیاری دست یافتیم و این برای ما لذت بخش است.
وی با اشاره به اینکه امروز اموری که به مردم ما اقتدار می دهد در معرض خطر است، گفت: ما باید نسبت به مواضع دشمن که با راه اندازی جنگ روانی، دنبال شکل گیری بحران های اجتماعی هستند آگاه بوده و به سمت اصلاح پیش رویم.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.