به گزارش ایرنا، سردار عابدین خرم روز دوشنبه در بازدید از شرکت داروسازی شهید قاضی تبریز، افزود: در مدیریت انقلابی استفاده از ظرفیت ‌ها و کشف استعدادها نقش محوری و تعیین کننده دارد و امروز برای بهبود شرایط اقتصادی و رونق صنعت راهی جز اعمال مدیریت جهادی نداریم.
وی اظهار داشت: عمل جهادی و تفکر انقلابی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ادبیات واژگانی مردم ایران اضافه شد که در آن جهادی عمل کردن در نقطه مقابل نگاه انحصاری غرب و استکبار قرار دارد.
سردار خرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران در 40 سال قبل جریان سوم در مقابل جریان سلطه و سلطه پذیر را به جهانیان نشان داد، گفت: به همین دلیل ما باید استقلال خودمان را حفظ کنیم که برای این کار باید با بصیرت رفتار کرد و در تبعیت از ولی فقیه کوتاهی نکرد.
مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی نیز گفت: 40 سالگی انقلاب اسلامی در حقیقت سن بلوغ این انقلاب مردمی و اسلامی است و دهه فجر فرصت مناسبی است تا به راهی که آمدیم نگاهی بیندازیم و به آینده امیدوار باشیم.
سعید باسمنجی با بیان اینکه نباید در مقایسه عملکرد انقلاب اسلامی با دوران طاغوت سخت و پیچیده عمل کرد، افزود: اعداد و ارقام مشخص است، در دوران طاغوت چیزی به نام صنعت داروسازی در ایران وجود نداشت، اما امروز 97 درصد داروی کشور در داخل تولید و تامین می‌ شود.
به گفته وی، در حال حاضر ایران جزو معدود کشورهای جهان دارای توانمندی تولید دارو است.
باسمنجی گفت: شرکت داروسازی شهید قاضی 50 درصد سرم کشور را تامین می ‌کند و با وجود شرایط سختی که بر کشور حاکم شده است، امسال نسبت به سال قبل 90 درصد افزایش تولید داشته ‌ایم و این مجموعه یک روز نیز تعطیلی نداشته و کارکنان آن سه نوبته کار می کنند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.