فرماندار هشترود از احداث بزرگ ترین کارخانه فولاد  خصوصی کشور در هشترود خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین امینیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:ساخت بزرگ ترین کارخانه فولاد خصوصی کشور با هزینه 1100 میلیارد تومان تا 29 بهمن سالجاری در شهرک صنعتی پرفسور هشترودی کلنگ‌زنی می‌شود.
وی ادامه داد: 3500 نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این کارخانه صاحب شغل می‌شوند و روزانه  به اندازه 800 دستگاه تریلی محموله میلگرد، آهن و نبشی بارگیری خواهد شد. 
وی از راه‌اندازی واحد تولید حلال‌های صنعتی در پالایشگاه پتروشیمی ارکان پارس هشترود در هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: شهرستان هشترود در دهه فجر شاهد افتتاح 77 پروژه با اعتبار نزدیک به 16 میلیارد تومان خواهد بود که با کمک تسهیلات دولتی با بهره کم کار خود را شروع کرده‌اند.   امینیان اظهار کرد: پروژه‌های دو میلیارد تومانی مخابراتی، مجموعه درمانگاه تامین اجتماعی با هزینه 14 میلیارد تومان، مجموعه پالایشگاهی ارکان پارس با هزینه 60 میلیارد تومان و کارخانه فولاد با 1100 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهند رسید. 
وی ادامه داد: همچنین سال آینده تمامی 7750 هکتار اراضی سد سهند هشترود که چندین سال بود بلا تکلیف مانده بودند به زیر کشت آبی خواهد رفت. 
امینیان ادامه داد: در شهرستان هشترود اقدامات قابل توجهی انجام گرفته و ظرفیت‌های موجود شناسایی شده و بر اساس آمایش سرزمینی در سه محور کشاورزی، گردشگری و معدن برنامه‌ریزی شده است تا در آینده شاهد توسعه همه جانبه شهرستان باشیم. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.