به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده روز شنبه در دیدار مسوولین شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی بی بدیل در جهان بود، اظهار داشت: در شرایطی که کمتر کسی تصور آن را می کرد، مردم توانستند با حضور اکثریتی با محوریت دین انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
وی ضمن اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم، خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال فرصتی است تا گذشته را آسیب شناسی کرده و عملکرد مثبت خود در طول سال های اخیر را بیان کنیم.
امام جمعه مرند افزود: در حالیکه در دوران پس از انقلاب همیشه تحت فشار و توطئه های دشمن بودیم، توانستیم دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف کسب نماییم.
وی با اشاره به استقلال و اقتدار خارجی بی بدیل ایران در دوران بعد از انقلاب یادآوری کرد: ما باید در راستای حفظ محور رهبریت و ارزش های دینی حرکت کرده و در جهت اخلاق، معنویت و وحدت که محور انقلاب اسلامی است، عمل کنیم.
حجت الاسلام نعمت زاده حضور دشمن را جدی دانست و افزود: همه جناح ها و گروهها در داخل کشور باید با وجود سلیقه های مختلف، در راستای منافع و مصالح ملی فعالیت کنند.
فرماندار شهرستان ویژه مرند نیز با اشاره به موانع بازدارنده توسعه ایران در طول سال های پس از انقلاب گفت: در دوران تثبیت انقلاب با انواع مشکلات و جنگ های رسانه ای و روانی از طرف سلطه خارجی مواجه بوده و در داخل نیز شاهد برخی رقابت های غلط گروهی هستیم که سود آن عاید کشورهای خارجی می شود.
داود گرشاسبی ادامه داد: با وجود همه این مشکلات، امروز شاهد پیشرفت های بسیاری در کشور هستیم که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بدست آمده است.
وی تاکید کرد: ما باید با تکریم مردم و حفظ ارزش های الهی، در راستای اطاعت از مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
وی در ادامه از افتتاح پروژه های مختلف در حوزه آموزشی و سایر بخش ها خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال، 13 کیلومتر از جاده مرند - خوی نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.
معاون استاندار آذربایجانشرقی همچنین با بیان اینکه ما سعی کردیم در مدت فعالیت در شهرستان بر روی حوزه ذهنی روسای ادارات و شهروندان کار کنیم، افزود: توانمندی قابل ملاحظه ای در شهر مرند وجود دارد و از لحاظ استراتژیکی نیز در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم لذا با تغییر ذهنیت می توانیم به توسعه در شهرستان برسیم.
وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم با افزایش روابط بین بخشی، دستیابی به توسعه را در حوزه های مختلف در بستر آرامش تحقق بخشیم.
گرشاسبی با اشاره به برخی پیشرفت های به دست آمده در شهرستان مرند در دوران پس از انقلاب گفت: فاینانس کارخانه الیاف شیشه مرند حل شده و قرار است در ناحیه صنعتی زمهریر احداث شود و بیمارستان 304 تختخوابی مرند نیز در مرحله صدور پروانه قرار دارد.
فرماندار ویژه مرند خاطرنشان کرد: به بهانه های متعدد سعی کردند اقداماتی را که در طول سال های اخیر صورت گرفته، تخریب کنند، لذا ما باید با حفظ وحدت، تعامل و هم افزایی، از کارهایی که موجب ایجاد تفرقه و عدم انسجام می شود جلوگیری کنیم.
شهرستان مرند با 245 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.
9916/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.