به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح ها گفت: این طرح ها شامل ساخت ابنیه، خانه محروم و اجرای سایر طرح های محرومیت زدایی است که امروز همزمان با 40 هزار طرح عمرانی کشور عملیات اجرایی آن ها از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.
سردار عابدین خرم با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح ها با شعار 'دست در دست مردم، پنجه در پنجه شیطان' آغاز شد، افزود: این طرح ها در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات معیشتی اقشار محروم استان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه در کشور کالا به اندازه وفور وجود دارد، یادآوری کرد: مشکل اصلی در توزیع و رساندن آن ها به دست مردم است.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نقش مسئولان و خیران در رفع مشکلات اجرای طرح های محرومیت زدایی گفت: از ابتدای تیر امسال با همکاری 600 گروه جهادی در مناطق محروم آذربایجان شرقی کارهای ارزشمندی انجام شده است.
سردار خرم ادامه داد: در سال جاری قرار بود 150 خانه محروم در استان از سوی بسیجیان ساخته شود که این تعداد به 750 خانه افزایش یافت.
وی ایجاد کارگاه‌های اشتغال برای مناطق محروم را اقدام های مهم بسیج مستضعفان اعلام کرد و اظهار داشت: در این راستا 100 کارگاه دایر شده است.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه 120 طرح در زمینه کشاورزی و پایه کشاورزی در استان در حال اجراست، گفت: برای اجرای طرح هادی 30 روستا، 17 راه روستایی، 70 مرکز سلامت، آبرسانی به 25 روستا، ساخت 15 مدرسه روستایی، مرمت مساجد، معابر و راه مزارع برنامه ریزی شده است.
سردار خرم ادامه داد: این طرح‌ها تا 6 ماه آینده تکمیل و تحویل مردم می‌شود.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.