به گزارش ایرنا، محمد محمدپور روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات، زمان بندی و نحوه برگزاری این رویداد هنری در استان، اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و طبق تفاهم صورت گرفته از سوی سازمان سینمایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌، ١٧ فیلم از فیلم‌ های بخش رقابتی و پنج فیلم در بخش سیمرغ و پروانه‌ ها به روی پرده می رود.
وی با اشاره به اینکه زمان و مکان نمایش فیلم های جشنواره در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام شده، گفت: اکران همزمان فیلم ‌های جشنواره فجر با هدف تحقق نگرش عدالت فرهنگی و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره‌ گیری از آخرین تولیدات سینمایی کشور صورت می ‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برگزاری همزمان این جشنواره در مراکز استان ‌ها و دسترسی مخاطبان سینما به آثار ارایه شده در این جشنواره، حرکت مناسبی در حوزه‌ فرهنگ و هنر محسوب می ‌شود.
محمدپور اظهار داشت: فیلم‌ های یادشده در پردیس ‌های سینمایی ٢٢ بهمن، ‌ستار ه‌باران و قدس اکران خواهد شد و همچنین جشنواره در روزهای ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعطیل است.
علاقه مندان می توانند جهت خرید بلیت‌ های این جشنواره به سایت www.cinematicket.org مراجعه کنند.
3077/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.