حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز شنبه در مراسم زنگ انقلاب در دبستان خدیجه کبری تبریز انگیزه دینی را از جمله عوامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و اظهار داشت: حضور مردم اعم از زن و مرد،روحانی، دانشجو و بازاری عامل دیگر پیروزی انقلاب است.
وی رهبری صحیح و پیامبرگونه امام راحل را از جمله عوامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بخاطر این پیروزی امام راحل 15 سال از وطن دور ماندند.
امام جمعه تبریز نقش رهبری امام خمینی در پیروزی انقلاب را بسیار موثر دانست و افزود: امام با اینکه 15 سال از کشور دور بودند، با این حال انقلاب را چنان هدایت کردند که گویی در داخل کشور هستند.
وی اعتقادات دینی، حضور مردم و رهبری امام را عوامل اصلی پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: امروز نیز همان عوامل ،عامل ثبات و حفظ انقلاب و نظام اسلامی است، امروز نیز مردم همانند روزهای سرنوشت اول انقلاب مردم خود را کنار نمی کشند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور باشکوه شان را به دنیا نشان خواهند داد، اظهار داشت:برای پاسخ دادن به یاوه گویی های دشمنان که می گفتند نمی گذاریم جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود،مردم امسال باشکوهتر از سال های قبل در راهپیمایی حضور می یابند.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: همان امامی که انقلاب را هدایت می کردند امروز می بینیم که جانشین صالح آن امام عظیم الشان (رهبر معظم انقلاب) با همان صلابت امام به راه اصلی هدایت می کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب نه تنها امروز هدایت انقلاب را بر عهده دارند بلکه هدایت مسلمانان جهان هم بر عهده ایشان است.
6132/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.