به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به سالروز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی(ره) به ایران افزود: انقلاب اسلامی تحفه ای الهی است که در پیروزی، اهداف و روش حفظ آن با هیچ انقلابی در دنیا قابل مقایسه نیست.
وی با بیان اینکه پیشرفت های به دست آمده در دوران بعد از انقلاب بسیار ارزشمند است اظهار داشت: ما باید قدر نعمت هایی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده را بدانیم و جریان های سیاسی نیز برای تخریب یکدیگر نباید انقلاب را زیر سوال ببرند.
امام جمعه مرند یادآوری کرد: اینکه در حال حاضر از کشورهای مختلف برای تحصیل در دانشگاه ها به ایران می آیند، نشان دهنده قدرت و نیز صدور فرهنگ ما در سال های اخیر است.
حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایر حوزه ها ادامه داد: ما باید انقلاب اسلامی را بزرگ داشته و با از یاد نبردن کینه دشمن از افتادن در دام تفرقه دوری کنیم.
وی ملت ایران را ملتی قرآنی و وارث شیعه دانست و گفت: ما در طول سال های گذشته اسرا و شهدای بسیاری دادیم اما با فداکاری، عزت و سربلندی مان را همچنان حفظ کردیم.
خطیب جمعه مرند اظهار داشت: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، ثابت خواهند کرد هیچ موقع از آرمان های انقلاب دور نشده و تسلیم دشمن نمی شوند.
حجت الاسلام نعمت زاده افزود: این عزت و اقتداری که اکنون در کشور ما وجود دارد نتیجه وحدت ملی، بازگشت به دین و ایثار و فداکاری، تحت رهبری دینی و ولایت فقیه است.
وی با اشاره به حضور مسئولان این شهرستان در میان مردم برای بررسی و حل مشکلات آن ها در اولین روز از دهه فجر گفت: مردم مسائل و خواسته های خود را از مجاری قانونی و از طریق مسئولان مربوط پیگیری کنند.
امام جمعه مرند گفت: این همه بدبینی که توسط دشمن در کشور ایجاد می شود درست نیست و مردم نیز باید با اطلاع از توطئه های دشمن، نسبت به نعمت های موجود شاکر بوده و نداشته هایشان را از مسئولان طلب کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه ملت ایران تاکنون برای حفظ انقلاب اسلامی هزینه سنگین داده است، ادامه داد: آنچه با حفظ یکپارچگی و وحدت در کشور بدست آوردیم بسیار بیشتر از هزینه های ما بوده و امروز ایران یکی از قدرت های برتر در بیشتر زمینه ها است.
9916/8023/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.