حسن رنجکار روز جمعه در حاشیه برگزاری اردوی هندبالیست‌ های نوجوان استان‌ های نیمه شمالی کشور به میزبانی مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اردو 6 روزه که از هشتم تا 13 دی ماه در مراغه در حال برگزاری است، 36 هندبالیست از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه حضور دارند.
وی افزود: در این اردو حمید ربانی کیا از مشهد و جمال قادریان زاده از سنندج به عنوان مربی و سعید احمدی از مراغه به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند.
رنجکار با اشاره به اینکه از ابتدای سال برای این ورزشکاران سه اردوی آمادگی در استان های زنجان و آذربایجان شرقی برگزار شده، افزود: این اردوها در قالب اردوهای استان های شمالی و جنوبی کشور برای شناسایی ورزشکاران مستعد برگزار شده و یا می ‌شود و هندبالیست های منتخب در این اردوها برای مسابقات آسیایی 2020 اندونزی آماده می‌ شوند.
وی اضافه کرد: در این اردو ورزشکاران هر روز در نوبت صبح، برنامه کار با توپ، حمله و دفاع تمرین کرده و بعد از ظهرها نیز مسابقه می دهند.
سرپرست اردوی هندبالیست‌ های نوجوان استان ‌های نیمه شمالی کشور نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی هندبال در مراغه ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای شهرستان است که متاسفانه خیران ورزشی از این اردو استقبال خوبی نکردند.
سعید احمدی با انتقاد از برخی خیران ورزشی هندبال گفت: رشته هندبال در مراغه به عنوان یکی از ورزش های پرطرفدار مطرح است و انتظار می رود ورزش دوستان و خیران از این اردوها استقبال و حمایت کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.