نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه وضعیت کارخانه‌ ماشین سازی نگران کننده است، گفت: خریدار کارخانه در زندان به سر می‌برد و برای پرداخت حقوق کارگران این مجموعه بخشی از اموال فروخته شده و ضرورت دارد برای رفع مشکلات این واحد اقدام شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در دیدار رئیس مجلس با وی، اظهار کرد: در مورد واگذاری‌ها باید خیلی دقت شود تا واحدها به افراد دارای اهلیت واگذار شوند.
وی با بیان اینکه تعدادی از کارخانجات در آذربایجان شرقی با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند، بیان کرد: بر اساس بازدیدی که از یک واحد نساجی در منطقه آزاد ارس داشتم، تنها یک سالن از سه سالن این واحد تولیدی کار می‌کرد.
وی خواستار ساماندهی بازار گوشت شد و افزود: به یکباره گوشت را قاچاق می‌کنند و چنین مشکلاتی در کشور به‌وجود می‌آید.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه مردم ما خوب بوده و مشکلات را تحمل می‌کنند، تاکید کرد: آذربایجان شرقی در آشوب‌های سال گذشته و جریانات امسال، دشمن را همراهی نکرد، ولی مردم استان، گلایه‌هایی از برخی ادارات و نهادها دارند.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان با روحیه ایستادگی و مقاومت در تمامی برنامه‌های انقلابی حضور فعال دارند و جشنواره‌های فرهنگی سپاه پاسداران نیز در تبریز برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رئیس مجلس، بیان کرد: همدلی، صفا و صمیمیت بین مسئولان استانی، نمایندگان و استاندار وجود داشته و مشهود است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.