رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با تاکید بر این که چهار بانده کردن محور "میانه - بستان آباد"  مورد توجه قرار گیرد، گفت: متاسفانه روزانه تعدادی زیادی از همشهریان ما در راه ناامن "میانه - بستان آباد" جانشان را از دست می‌دهند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد وحدتی هلان در آیین کلنگ زنی راه آهن "بستان آباد - سراب"، ضمن قدردانی از رییس مجلس برای حضورش در استان، گفت: از این که با وجود مشغله زیاد به استان ما آمده‌‌اید، قدردانی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: امروزه دشمنان ما به خصوص آمریکا قسم خورده تا ایران را شکست دهد؛ به طوری که هر شرکتی در هر نقطه‌ای از جهان با ایران داد و ستد کند، آمریکا جلویش را می‌گیرد، اما ما این بازی‌های امپریالیسم را بسیار دیده‌ایم و این رفتارها تاثیری در ادامه راه ما نخواهد داشت.
وحدتی تاکید کرد: با پشتیبانی داهیانه رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس کار را پیش خواهیم برد، اراده و پشتیبانی ملت ما را در هیچ نقطه از دنیا نمی‌توان دید.
نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: پروژه راه آهن "میانه - بستان آباد" با صرف اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان بیش از 15 سال است که به بهره برداری نرسیده و مردم بستان آباد دیگر حرف ما را باور ندارند که پروژه به زودی افتتاح می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: استان ما در تمامی حوزه‌ها به خصوص سرمایه گذاری، افراد متبحری دارد و اگر اقتصاد ایران را به آذربایجانی‌ها بسپاریم، می‌توانند آن را اداره کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.