مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب با حضور وزیر نیرو در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ناصر معینی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به کلنگ زنی این فاز ها در ایام مبارکه دهه فجر اظهار کرد:  نیروگاه بناب از پیشرفته‌ترین نیروگاه‌ها است که از این نوع نیروگاه‌ها هشت مورد درکشور در حال احداث است. 
وی با بیان اینکه جهت اجرای این پروژه نیروگاهی یک هزار و 500 میلیون دلار اعتبار پیش بینی شده است، افزود: این واحد نیروگاهی از لحاظ مصرف منابع آب ازکم مصرف‌ترین نیروگاه‌ها بوده و مصرف آب آن کمتر از چهار لیتر آب در ثانیه است . 
معینی، ظرفیت نیروگاه را  500 مگاوات اعلام کرد و افزود: فازهای جدید این نیروگاه آلایندگی زیست محیطی کم تری دارند و مدت زمان اجرای این طرح 18 ماه است که واحد بخار آن نیز ظرف سه سال وارد مدار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.