به گزارش ایرنا، مهدی مشایخی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میانه با اشاره به تسهیلات دولتی برای اشتغال های خانگی و پایدار روستایی گفت: اطلاع رسانی از ارائه این تسهیلات و پرداخت آن به افراد واجد شرایط می تواند زمینه را برای اشتغالزایی هر چه بیشتر جوانان در شهرستان فراهم کند.
وی به فلسفه تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور از سال 82 و بین استانی از سال 86 اشاره کرد و گفت: این ستاد به تدریج در شهرستان ها نیز تشکیل شده که وظیفه هماهنگی امور مختلف در بین دستگاه های اجرایی را برای جلوگیری از تک روی و موازی کاری عهده دار است تا بتوانند هر چه بیشتر به ساماندهی امور جوانان بپردازند.
مشایخی با اشاره به کسب رتبه دوم استانی از سوی اداره ورزش و جوانان میانه بعد از گلستان افزود: این شهرستان قهرمان پرور بوده و پایتخت ورزش کشور به شمار می رود .
وی ادامه داد: در این راستا نیاز است مصوبات شهرستان بویژه خانه تکواندو و خانه جوان با توجه به زمان باقیمانده از سال اجرایی شود تا بتوانیم در سال جاری اعتبارات لازم را در این خصوص دریافت کنیم در غیر این صورت اجرای این پروژه ها منتفی و اعتبارات لازم برای آن واگذار خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار میانه با اشاره به اینکه از طرف ستاد ساماندهی امور جوانان از سوی این ستاد برای فرمانداری ویژه میانه 2 مصوبه ایجاد اشتغال برای عشایر شهرستان در جهت پیشگیری از کوچ آنها پیش بینی شده بود، گفت در این خصوص آب و فاضلاب مکلف به تخصیص آب در مناطق عشایر نشین است.
وی همچنین از کسب مجوز برگزاری نمایشگاه از صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد تا صنایع دستی و توانمندی های شهرستان در معرض نمایش گذاشته شده و بازار فروش پیدا کند.
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.