فرهاد نفر زاده یکشنبه شب پس از باخت سه بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: هر 2 تیم برای ارتقاء در جدول تمام تلاش خود را کردند، ولی در ست های اول، دوم و سوم برتری نسبی با بازیکنان تیم نهاجا بود.
نفر زاده با اشاره به اینکه در ست اول و سوم اگر بازیکنانش قدر موقعیت های بدست آمده را می دانستند، می توانستند بازی را با نتیجه سه بر صفر تمام کنند، عنوان کرد: شکست ست های اول و سوم باعث شد تا شاگردانم ست چهارم را خیلی بد شروع کنند، هر چند در انتهای ست توانستیم به شرایط بازی برگردیم و همانطور که دیدید شانس پیروزی را هم داشتیم که در نهایت این ست را به بازیکنان باتجربه تیم شهرداری تبریز واگذار کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به صعود تیمش به مرحله پلی آف امیدوار است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه تیم در جدول لیگ برتر والیبال، قطعا تیم ما به مرحله بعد راه نخواهد یافت، زیرا تیم عقاب نهاجا از اول لیگ با هدف حضور در لیگ برتر و تبدیل بازیکنان جوان و ناپخته تیم به بازیکنان با تجربه و میدان دیده حاضر شده بود.
تیم عقاب نهاجا با شکست 3 بر یک امروز مقابل تیم شهرداری تبریز نهایتا با 3 برد و 10 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جای گرفته است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.