به گزارش ایرنا، علی جهانگیری روز یکشنبه در اجلاس اتاق اصناف آذربایجان شرقی اظهار داشت: در طول ماه‌های گذشته دولت تلاش کرده تا با اجرای قانون به ایجاد تعادل در بازار کمک کند و این روند ادامه‌دار خواهد بود و بر این اساس مردم و اصناف نباید نگرانی از بابت کمبود کالای اساسی داشته باشند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد جنگ اقتصادی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با هدف قرار دادن اقتصاد، تعادل جو روانی جامعه را به هم بزند و از این راه سیستم را از درون ناراضی کند.
جهانگیری بیان کرد: ایران اسلامی کشور باثباتی است اما کسانی درصدد آسیب زدن هستند و مردم آگاه ما باید با شناخت دقیق این دسیسه‌ها، محکم‌تر و منسجم‌تر از همیشه عمل کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور اصناف در عرصه‌های مختلف انقلاب، گفت: متأسفانه تورم ناشی از انتظارات تورمی در کشور ما بالاست و برای کاهش این انتظارات اصناف می‌توانند نقش برجسته‌ای داشته باشند.
جهانگیری، با تأکید بر نقش اصناف در تعادل جو روانی جامعه یادآوری کرد: اصناف همیشه حامی قشر محروم بودند و امروز نیز همچون گذشته نیازمند همراهی دولت و اصناف برای حمایت از اقشار کم برخوردار هستیم .
وی ادامه داد: امروز در جبهه اقتصادی قرار داریم و دشمن این عرصه را مورد هدف قرار داده است و اگر رعایت حال همدیگر را کرده و با انصاف رفتار کنیم خواهیم توانست از این گذر نیز با موفقیت عبور کنیم.
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.