نقی مسکینی روز یکشنبه در گفت و گوی با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها، 73.1 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها، 46.3 میلیارد تومان از محل طرح های ملی، 8.6 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، 4.75 میلیارد تومان از محل تسهیلات و 13.47 میلیارد تومان نیز از سایر منابع تامین شده است.
وی اضافه کرد: دو طرح نیز در ایام الله دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود که در زمینه اشتغال زایی و عمران شهری است.
مسکینی با اشاره به طرح های عمرانی اجرا شده در مناطق روستایی این شهرستان گفت: 34 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی و 12 طرح عمرانی نیز در بخش سراجوی این شهرستان در طول این ایام به بهره برداری می رسد.
وی افزود: همچنین سه طرح عمرانی توسط بنیاد مسکن در زمینه طرح های هادی و نوسازی مسکن روستایی در مجموع با یک میلیارد و 540 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز چهار طرح اشتغال زایی در زمینه آبیاری قطره ای و بارانی، احداث گلخانه و سردخانه با هشت میلیارد و 518 میلیون تومان بهره برداری می شود.
معاون فرماندار مراغه اضافه کرد: سه طرح گازرسانی روستایی با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار، یک طرح مدرسه سازی توسط خیران با 1.2 میلیارد تومان و سه طرح آب و فاضلاب روستایی با 896 میلیون تومان از دیگر طرح های آماده افتتاح در این ایام است.
مسکینی گفت: طرح آب و فاضلاب شهری با 900 میلیون تومان اعتبار، طرح خدماتی بهزیستی با 150 میلیون تومان، طرح های آبخیرداری توسط منابع طبیعی با 484 میلیون تومان نیز از دیگر طرح هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: همچنین 10 طرح برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی با سه میلیارد و 830 میلیون تومان و دو طرح بهداشتی با 955 میلیون تومان نیز در این ایام افتتاح می شود.
وی با اشاره به طرح های عمران شهری شهرداری مراغه گفت: در دهه فجر امسال هفت طرح عمران شهری توسط شهرداری با 5.1 میلیرد تومان به بهره برداری می رسد.
وی همچنین از افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: این طرح با 39.5 میلیارد تومان هزینه کرد مورد بهره برداری قرار می گیرد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.