به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ بازنشسته ناصر آراسته شامگاه پنجشنبه در دومین یادواره یک هزار و 400 شهید و سرداران مراغه در مسجد جامع این شهرستان افزود: هم اکنون بیش از 40 هزار نیروی آمریکایی در پایگاه های منطقه ای آنان زیر برد موشک های کشورمان قرار دارد.
وی ادامه داد: تا زمانی که روحیه جهادی و فرهنگ شهادت در بین آحاد ملت وجود داشته باشد، هیچ قدرتی جرات تعرض و چشم طمع به کشورمان نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: اکنون 93 درصد نیازها و تجهیزات دفاعی و نظامی کشورمان توسط نیروهای مسلح میهن اسلامی تولید و تامین می شود و تاکتیک های نظامی در برابر تهدیدات خارجی مبتنی بر تکنیک های اسلامی و ایرانی است.
امیر آراسته گفت: باید خود را مدیون انقلاب و شهدا دانسته و طلبکار انقلاب ندانیم.
وی افزود: تسلیم شدن و تن دادن به تحریم ها و هجمه های فرهنگی در کنار ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی زمینه ساز نفوذ دشمنان خواهد بود.
وی ادامه داد: باید از شهدا درس ایستادگی و مقاومت بیاموزیم و آنان را الگوی خود در جامعه بدانیم و راه آنان را ادامه دهیم.
وی اضافه کرد: شهدا نور حقیقی، پرچم های هدایت و نماد اقتدار اسلام و انقلاب هستند.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز با اشاره به جایگاه معنوی شهدا گفت: شهدا با وجود نثار جان و آبیاری نهال اسلام با خون پاک خود، ایمانشان در راه خدا متزلزل نخواهد شد.
آیت الله محمد تقی پور محمدی افزود: جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و حماسه ها آفریدند لیکن همه ما اکنون مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان هستیم و باید راه آنان را ادامه دهیم.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.