باشگاه بدنسازی "قصر" به عنوان یکی از 10 باشگاه برتر کشور به انتخاب وزارت ورزش و جوانان و با پیشرفته‌ترین و به‌روزترین امکانات، واقع در خیابان راه‌آهن، روبروی دانشگاه نبی اکرم، فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
"حسن فرزانه" مالک باشگاه بدنسازی قصر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص این سالن مجهز اظهار کرد: با توجه به به نیاز مبرم در امر توسعه سطح ورزش استان و برخوردهایی که در زمینه کمبود امکانات در این زمینه بود، بر آن شدیم که محیطی در سطوح بالا و استانداردهای روز و در شأن شهر اولین‌ها برپا کنیم.
 
وی تأکید کرد: از اهداف بزرگ ما، کمک به ورزش و ورزشکاران استان در فضای امن، سالم و عاری از مسائل غیر ورزشی و غیر اخلاقی برای هر سن و هر قشری است.
 
فرزانه خاطرنشان کرد: این باشگاه در محیطی به ابعاد حدوداً 900 متر مربع با امکانات خاص خود و با دستگاه‌های استاندارد اروپایی مدرن و دجیتال و دکوراسیون خاص و جذاب و انرژی‌بخش، دارای سالن سونا و جکوزی همراه با دوش‌های متعدد و امکانات ماساژ طبی زیر نظر دکتر متخصص پزشکی - ورزشی تأسیس شده که توسط وزیر ورزش، جزو 10 باشگاه بدنسازی برتر کشور شناخته شده‌ است.
 
وی افزود: ما صرفاً به دنبال صرفه و سود اقتصادی نیستیم و هدف اول ما، کمک به ورزش شهر تبریز بوده است و سعی کرده‌ایم دستگاه‌هایی به این سالن بیاوریم که مشابه آن‌ها در کل کشور دیده نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های تأسیس و راه‌اندازی این باشگاه، از سرمایه خصوصی تأمین شده و از هیچ جایی کمک مالی نگرفته‌ایم و مجوزهای لازم را نیز از اداره کل ورزش و جوانان اخذ کرده‌ایم و با پروانه فعالیت دائمی، کارمان را انجام می‌دهیم و خوشبختانه در این باشگاه، از بهترین مربیان شهر تبریز بهره می‌گیریم که از تخصص‌های لازم ورزشی و رژیم غذایی برخوردارند.


فرزانه بیان کرد: این سالن، از ساعت 7 تا 10 صبح به آقایان اختصاص دارد و ساعات 10 تا 15 به بانوان تخصیص داده شده و از ساعت 15 تا 22:30 هم به آقایان اختصاص دارد.
 
مالک باشگاه بدنسازی قصر گفت: به دنبال توسعه‌ی این مجموعه هستیم و درفازدوم پروژه قصد داریم که طبقات بالایی این مجموعه را نیز تجهیز کنیم به صورتی که تایم آقایان و بانوان به صورت همزمان فعال باشند و همچنین، امکاناتی برای فعالیت متعدد رشته‌های ورزشی ایجاد کنیم تا رشته‌های خاصی مانند بدنسازی، فیزیک، کراس فیت، فیتنس، سی ایکس و تی ار ایکس امکان فعالیت داشته باشند.
 
وی از وجود جکوزی اختصاصی در باشگاه خبر داد و افزود: این باشگاه، اولین سالن تبریز است که با دستگاه‌های الکترونیک تجهیز شده و تا جایی که در توان‌مان بوده سعی کرده‌ایم که محیطی متفاوت برای ورزشکاران ایجاد کنیم و ورزشکاران عزیز می‌توانند از امکانات ماساژ هم در کنار جکوزی استفاده کنند.
 
فرزانه تأکید کرد: خداراشکر تا کنون کسانی که از این مجمعه دیدن کرده اند معرف سالن به دوستان و اقوام نزدیک خودبوده اند و این موضوع، نشان‌دهنده‌ی رضایت آنان است. متاسفانه دید مردم به رشته بدنسازی در شهر تبریز، جالب نیست و از همین رو، ما تلاش کرده‌ایم محیطی بسیار سالم و امن برای کودکان و ورزشکاران فراهم کنیم تا همه، بدون هیچ مشکلی بتوانند در این سالن، به ورزش بپردازند.
 
 
"خسرو عدل‌جو" مدیر باشگاه بدنسازی قصر نیز در خصوص این باشگاه گفت: صفر تا 100 طراحی و ساخت این باشگاه، توسط طراحان خبره ورزشی انجام شده و در قسمت فنی نیز، با توجه به سابقه‌ و تجربه‌ای که در این زمینه داشتیم، دستگاه‌هایی را انتخاب و تهیه کرده‌ایم که پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد.


وی افزود: متاسفانه بیشتر سالن‌های بدنسازی شهر، به صورت سنتی در حال فعالیت هستند و تنها به دنبال عضوگیری هستند، اما فضا و دستگاه‌هایی که در باشگاه قصر برای ورزشکاران تعبیه شده، بر اساس نیاز رشته‌های مرتبط آقایان و بانوان تخصیص داده شده است.
 
عدل‌جو خاطرنشان کرد: بدنسازی، یک کلمه عامی است که نوع آن برای رشته‌های ورزشی مختلف، متفاوت است و باید چیدمان دستگاه‌ها نیز بر اساس استانداردهای جهانی باشد و می‌توان گفت که هر ورزشکار با هر رشته‌ای که به این سالن بدنسازی بیاید، مشکلی از بابت آکادمیک برای تمرین ندارد.
 
وی ادامه داد: البته این که دستگاه‌های خارجی به این سالن بیاوریم، کافی نیست و باید دستگاه‌هایی که با کمبود مواجه هستند و مورد نیاز ورزشکاران است را تأمین می‌کردیم؛ به عنوان مثال، ما مجموعه کراس فیت را برای اولین بار در شمال غرب کشور با این ابعاد و با این تجهیزات ایجاد کرده‌ایم که متفاوت با سایر باشگاه‌هاست.
 
مدیر باشگاه بدنسازی قصر بیان کرد: رشته کراس فیت در حال حاضر، جزو پرطرفدارترین و شاداب‌ترین ورزش‌های دنیا به حساب می‌آید و متاسفانه این رشته در تبریز مهجور واقع شده است. 20 دقیقه تمرین اصولی کراس فیت، انرژی بیشتری از یک ساعت وزنه زدن لازم دارد؛ چرا که این رشته، قدرت، انعطاف و تمرکز همزمان نیاز دارد.
 
وی اظهار کرد: ما فعلاً در فاز اول این مجموعه، در دو بخش بانوان و آقایان در حال فعالیت هستیم که در بخش بانوان، چهار مربی سطح بالا حضور دارند که این مربیان از میان 50 مربی متقاضی، بعد از عبور از فیلترهای مختلف تئوری و فنی انتخاب شده‌اند.
 
عدل‌جو گفت: هدف ما تنها عضوگیری نیست و به دلیل ارتقای بخش همگانی و قهرمانی رشته بدنسازی، سیاست‌های خاصی در زمینه عضوگیری داریم.


برای دیدن تیزر باشگاه بدنسازی "قصر" کلیک کنید


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} table.MsoTableGrid {mso-style-name:"Table Grid"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-priority:59; mso-style-unhide:no; border:solid windowtext 1.0pt; mso-border-alt:solid windowtext .5pt; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh:.5pt solid windowtext; mso-border-insidev:.5pt solid windowtext; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.