به گزارش ایرنا، بابک محبوب علیلو روز پنجشنبه در جلسه نحوه مدیریت مرکز نگهداری معتادان مرکز ماده 16 افزود: 17 مرکز نگهداری معتادان در کشور وجود دارد که 15 مرکز از اعتبارات دولتی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه نگرش دادگستری کل استان به آسیب اجتماعی اعتیاد، نگرشی فرابخشی است گفت: ادامه فعالیت مرکز نگهداری معتادان استان، همکاری دستگاه های اجرایی و انتظامی در تأمین نیازها و خواسته های مرکز یادشده و استفاده از ظرفیت های مردمی برای حمایت از معتادان بهبودیافته و در حال درمان ضروری است.
علیلو با تأکید بر ضرورت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از خانواده های درگیر امر اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر، خواستار تشکیل «مجمع خیرین استان آذربایجان شرقی» در حوزه های حمایت مالی و ارایه خدمات فنی و تخصصی شد.
وی از تمام متخصصان در حوزه های پزشکی، روانپزشکی، پرستاری، مددکاری، روانشناسی و مشاوره و خیران مالی خواست تا به یاری مرکز نگهداری معتادین با بیش از پانصد معتاد متجاهر بشتابند.
به گزارش ایرنا، مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده 16 آذربایجان شرقی در سال 1394 آغاز به فعالیت کرد و اکنون بنابر مصوبه کمیته کشوری ماده 16، مقرر شده به سازمان بهزیستی واگذار شود.
3077/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.