تیم والیبال شهرداری تبریز، دربی‌ همنام‌های تبریز و ارومیه را باخت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رقابت‌های هفته بیستم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که شهرداری تبریز در ارومیه به مصاف همنام خود رفت.
 
شهرداری تبریز که دیدار رفت خود با این تیم را با پیروزی سه بر صفر به پایان رسانده بود، امروز با حساب سه بر دو مغلوب میزبانش شد تا تنها با یک امتیاز به تبریز بازگردد.
 
شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز، ست‌های اول و سوم بازی امروز را به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 17 پیروز شد و در ست‌های دوم، چهارم و پنجم، با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 15 بر 9 شکست خورد تا در نهایت بازنده این مسابقه لقب بگیرد.
 
شهرداری تبریز هم اکنون با 21 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و شهرداری ارومیه با 14 امتیاز، در ایستگاه یازدهم ایستاده است.
 
نتایج کلی این هفته به قرار زیر است:
خاتم اردکان ۳ - صفر شهروند اراک
کاله مازندران ۳ - صفر دورنا ارومیه
شهرداری گنبد ۳ - صفر پیکان تهران
شهرداری ارومیه 2– 3 شهرداری تبریز
پیام خراسان 3-2 عقاب نهاجا
شهرداری ورامین 3-2 فولاد سیرجان ایرانیان Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.