به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که به مدت یک روز در سالن شهید کنعانی مراغه برگزار شد کشتی گیران نوجوان از 20 استان کشور در پنج وزن به روی تشک رفتند که در پایان تیم خراسان رضوی با 85 امتیاز اول شد و تیم های مازندران با 83 و تهران با 54 امتیاز دوم و سوم شدند.
در رقابت های انفرادی و در وزن 50 کیلوگرم امیر خیالی از مراغه، ابوالفضل حقانی از تهران و مهدی غفاری از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن 60 کیلوگرم محمد بخشی از مازندران اول شد و حمیدرضا علاقه مند تبریزی از خراسان رضوی و عرفان کارگر از زنجان بر سکوی دوم و سوم ایستادند.
محمد مهدی اصغری از همدان قهرمان وزن 70 کیلوگرم شد و محمد طیار از توابع تهران و سینا مربی از مازندران دوم و سوم این وزن شدند.
در وزن 80 کیلوگرم میکائیل رسولی از خراسان رضوی، رسول منیری آتباتان از تهرانو محسن رکنی از مازندران اول تا سوم شدند و سید محمد علی حسینی از خراسان رضوی قهرمان وزن +85 شد و امیرمحمد کیانی از مازندران
و امیر حسین علی پور از خراسان شمالی در سکوی دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.
در این رقابت ها کشتی گیران نوجوان از استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، توابع تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، یزد و تیم میزبان مراغه حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این مسابقات رقابت های کشتی پهلوانی جوانان کشور فردا پنجشنبه و رقابت های کشتی آزاد نوجوانان کشور روزهای جمعه و شنبه برگزار می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار جمعیت در 127 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.