امیر حقوقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی بزرگسالان در رشته وزنه برداری در کمپ تیم های ملی تهران پنج روزه آغاز شده و تا آستانه مسابقات آسیایی در اوایل اردیبهشت ماه سال 1398 ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه وضع اردو و تمرینات خوب است، افزود: از 80 درصد آمادگی جسمانی و فنی برخوردار هستم و تا پایان اردو به آمادگی کامل می رسم.
حقوقی ادامه داد: 17 ورزشکار در اردوی تیم ملی شرکت دارند در وزن 102 کیلوگرم که وزن تخصصی خودم است سه ورزشکار حضور داریم که 2 وزنه بردار به مسابقات آسیایی چین اعزام می شوند.
وی گفت: در صورت راهیابی به ترکیب نهایی تیم ملی، قول مدال در مسابقات آسیایی چین را می دهم البته به طور قطع رکورد خودم که در تک ضرب 170 و در 2 ضرب 210 کیلوگرم است را خواهم شکست.
حقوقی که تنها نماینده ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران است، ادامه داد: از سال 1390 تا کنون همواره در اردوی تیم ملی حضور دارم و امیدوارم بتوانم مزد زحمات مربیانم را با کسب مدال بدهم.
مسابقات آسیایی وزنه برداری 2019 چین اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
امیر حقوقی متولد بهمن ماه 1372 شمسی است و نایب قهرمانی 2014 باشگاه های آسیا در ازبکستان، مقام هفتم مسابقات آسیایی 2015 تایلند و مقام دوازدهم مسابقات جهانی 2018 ترکمنستان را در کارنامه خود دارد.
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.