علی جهانگیری روز سه شنبه در نشست تخصصی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن برد و الکترونیک و اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن آسانسور و پله برقی اظهار داشت: شرایط جدید بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واردات واحدهای تولیدی و تجاری از سوی وزارت مربوطه به سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ ابلاغ شده است و امیدواریم در ادامه مسیر شاهد تسهیل فرایند ها در این بخش باشیم.
وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از فعالان بخش خصوصی در استان افزود: بهبود اجرای هرچه مطلوب فرآیندهای خدمات رسانی به فعالان بخش خصوصی یکی از اصلی ترین برنامه های مجموعه اقتصادی استان است.
وی خاطرنشان کرد: هرچند مسائل اقتصادی متاثر از مسائل کلان ملی است اما ما نیز در حد توان باید بتوانیم از ظرفیت های استان برای رفع مشکلات تولید کنندگان استفاده کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی، حفظ اشتغال به عنوان یک وظیفه ملی باید به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شود.
جهانگیری تدوین برنامه راهبردی مشخص توسط انجمن‌های تخصصی استان به خصوص انجمن برق و الکترونیک را خواستار شد و گفت: این برنامه به صورت مشترک توسط انجمن تخصصی و با همکاری مجموعه استانداری می‌تواند تدوین و عملیاتی شود.
به گزارش ایرنا 16 مهر ماه امسال، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها شرایط جدید بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واردات واحدهای تولیدی و تجاری را ابلاغ کرد.
بر اساس این ابلاغیه، درخواست‌های ثبت سفارش کالاهای واردات واحدهای تولیدی و تجاری در استان‌ها بررسی می شود.
3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.