به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سید محمد حسین بلاغی اعلاک کرد: این نمایش به مناسبت جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی از تاریخ 12 تا 22 بهمن راس ساعت 19 در تماشاخانه مهر مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری استان واقع در تبریز، چهارراه شریعتی، جنب پردیس فرهنگی سینمایی قدس به روی صحنه خواهد رفت.
وی افزود: متن این نمایش در همه استان ها مورد استفاده قرار گرفته و هر استان توسط تیم های هنری خود ساخت این نمایش را عهده دار شده است.
بلاغی گفت: این نمایش روایتگر بخشی از درگیری و زد و بندهای رژیم ستمشاهی (عوامل ساواک) با انقلابیون است که در بستر داستان رمزگشایی می شود و اتفاقات نمایش داده شده مربوط به حوادث آذرماه سال 1356 همزمان با دهه اول محرم است.
وی اعلام کرد: نمایش روزهای بی قوام از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری استان می باشد که به قلم ایوب آقاخانی نگاشته شده و در استان آذربایجان شرقی توسط سیامک افسایی در حال ساخت است و در مراحل پایانی تولید قرار دارد.
بلاغی خاطرنشان کرد: در این نمایش هنرمندانی چون جمال ساقی نژاد، محمد امین مینویی، رضا خلیل پور، رقیه زارعیون و سودا برمایه ایفای نقش می کنند.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.