سرهنگ سید لطیف حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیونت 82 کارتن 10 کیلویی مغز گردو ، 16 کارتن مویز 10 کیلویی ، 35 گونی خلال و مغز زرد آلو 50 کیلویی، 10 جعبه 10 کیلویی و 30 کارتن 15 کیلویی سویا و یک کارتن 10 کیلویی زرد آلو، 82 کارتن پنج کیلویی آلوچه، دو گونی سنجد 20 کیلویی و یک کیسه سنجد 10 کیلویی کشف کردند.
وی افزود: در این ارتباط دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان به دلیل قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی جنوب استان و مرکز به غرب کشور و بالعکس، مسیر تردد قاچاقچیان کالا و مواد مخدر است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.