تیم تراکتورسازی در دیداری دوستانه مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک دست یافت.
 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم تراکتورسازی که برای برگزاری اردویی ۱۰ روزه به کیش سفر کرده است، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به مصاف فولاد خوزستان رفت.
 
در نیمه نخست این دیدار تیم تراکتورسازی با ترکیب محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احمد موسوی، رضا شربتی، مهدی مهدی پور، علیرضا نقی زاده، قائم اسلامی خواه، یوکیا سوگیتا، دانیال اسماعیلی فر و آنتونی استوکس وارد زمین مسابقه شد.
 
در ابتدای این مسابقه فولادی‌ها موفق شدند از روی ضربه ایستگاهی به گل نخست دست یابند.
 
پس از این گل یک پنالتی هم برای فولادی‌ها گرفته شد که محسن فروزان با عکس العملی عالی مانع گل شدن آن شد تا بازی با همان نتیجه پیگیری شود.
 
دقایقی پس از آن سید احمد موسوی با نفوذ از سمت راست توپ را برای آنتونی استوکس ارسال کرد و او با ضربه ای زیبا گل تساوی را به ثمر رساند.
 
در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.
 
در نیمه دوم کادر فنی تراکتورسازان با ترکیبی متفاوت تیم را روانه زمین مسابقه کردند و بیشتر به بازیکنان جوان میدان دادند.
 
در این نیمه نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این بازی دوستانه با تساوی پایان یابد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.