بیت الله عبدالهی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هریس اظهار داشت: مراکز فنی و حرفه ای و کار و دانش با اینکه می توانند نقش بسزایی در اشتغال زایی جوانان منطقه ایفا کنند ولی بسیاری از تجهیزات و امکانات هنرستان های منطقه به روز نبوده و کارایی لازم را ندارند.
عبدالهی در پاسخ به انتقاد از خدمات دهی نامناسب شرکت بیمه ای که بازنشستگان آموزش و پرورش را تحت پوشش قرار می دهد، قول مساعد برای طرح این مسئله در صحن مجلس داد.
فرماندار شهرستان هریس نیز در این جلسه گفت: با توجه به وضع اقتصادی کشور و به تبع آن وضع مالی نامناسب مدارس، لازم است جهت افزایش کیفیت آموزش، اولیا و خیران برای کمک و تجهیز مدارس توجیه شوند.
علی محمودی با اشاره به معضل کودک همسری که در برخی از مناطق شهرستان رواج دارد، اظهار داشت: جهت پیشگیری از این پدیده اجتماعی لازم است دوره های آگاه سازی و توجیهی برای خانواده ها برگزار شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هریس نیز گفت: تعامل نزدیک آموزش و پرورش با سایر ادارات و نهادها می تواند در پیشبرد اهداف آموزشی موثر واقع شود.
سام پور اظهار داشت: برخی از مدارس روستایی منطقه با مشکل عدم پوشش سرویس اینترنت مواجه هستند که لازم است جهت تسهیل در دستیابی به منابع آموزشی این مشکل مرتفع شود.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
6132/7227/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.