فرج اله جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از محل مشارکت های مردمی همچنین هزینه تحصیلی 850 دانش آموز و 80 دانشجوی شهرستان میانه پرداخت و نیازهای ضروری 200 نفر رفع شد.
وی با بیان اینکه 100 دانش آموز فاقد حامی میانه ای به تازگی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند، از افراد خیر و نوع دوست میانه خواست تا با پرداخت ماهانه 300 هزار ریال یک دانش آموز را تحت حمایت خود درآورند و برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص می توانند با شماره 52222556 تماس بگیرند‌.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میانه با بیان اینکه این نهاد با هدف توانمند سازی و خود اتکایی مددجویان با حمایت‌های مسئولان استانی و شهرستانی و مردم خیر به 4 هزار خانوار و 8 هزار نفر خدمات ارائه می دهد یادآوری کرد: در 9 ماه سال جاری در بخش اشتغال و خودکفایی افراد مستعد یک هزار و 100 نفر شناسایی و به 800 نفر آموزش های لازم ارائه شده است.
جعفری ادامه داد: برای 300 نفر از این افراد مستعد 50 میلیارد ریال تسهیلات ایجاد اشتغال پرداخت شده که بعد از بررسی و نظارت و ارائه کمک های لازم این افراد به خودکفایی رسیده و از چرخه تحت پوشش ها خارج شدند.
وی به بهره مندی 850 دانش آموز و 80 دانشجو از خدمات کمیته امداد و خیران در بخش فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: با دستیابی این افراد به مدارج عالی در تحصیل بسیاری از مشکلات آن ها، خانواده و جامعه حل می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اظهار خرسندی از قبولی چندین دانش آموز تحت پوشش این نهاد در رشته های پزشکی، پرستاری، دبیری و سایر رشته های آزمون سراسری گفت: در کنار حمایت های تحصیلی سایر خدمات آموزشی، ورزشی، برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی از سوی کانون امام علی(ع) به کودک 4 ساله تا زن و مرد 60 ساله ارائه می شود‌.
جعفری به آموزش 4 هزار نفر در رشته های مختلف در سال جاری از سوی کانون امام علی کمیته امداد میانه اشاره کرد و ادامه داد: در بخش مشارکت های مردمی صدقات، نذورات، کفاره عمد و غیر عمد، زکات، جیره خشک و غذای گرم‌، کمک های نقدی و جنسی دریافت می شود.
وی از مردم خواست تا اگر در منازل و محل کسب و کار خود صندوق صدقات ندارند با شماره تلفن 52230769 تماس بگیرند و صندوق صدقات را در درب منازل یا مغازه های خود دریافت کنند.
7231/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.