نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی معتقد است که آموزش مهارت‌های مختلف فنی و حرفه‌ای پیش زمینه ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کار در جامعه است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در جلسه شورای آموزش و پرورش هریس، ایجاد زمینه‌های مناسب برای تحصیل دانش آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش را یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار در کشور برشمرد و افزود: توجه به رشته‌های مختلف آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله حرفه آموزی می‌تواند بسیاری از جوانان را از معضل بیکاری رها کند.. 
عبدالهی توسعه مراکز فنی و حرفه ای را بهترین راهکار برای حرفه آموزی و مهارت آموزی جوانان برای ایجاد مهارت‌های کسب و کار ذکر کرد و گفت: باید برای تقویت این مراکز از جمله تجهیز و به روزرسانی امکانات استفاده کرده و دانش آموزان علاقه‌مند را به این مراکز سوق دهیم. 
وی در پایان رسیدگی به مشکلات بازنشستگان از جمله مشکلات بیمه‌ای آن‌ها را از اولویت‌های کاری برشمرد.     فرماندار هریس نیز در این جلسه از ایجاد نمایشگاه با هدف تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد. 
علی محمودی در ادامه به توجه ویژه برای کمک به توسعه و تجهیز مدارس این شهرستان تأکید و خواستار همراهی و کمک اولیا و خیرین در این راستا شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.