شهردار تبریز به توجه جدی شهرداری به اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در سال۹۸ اشاره کرد و گفت: علاقه ای به انجام پروژه‌های ویترینی نداریم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: توجه به مدیریت هزینه و کاهش هزینه‌های جاری در لایحه بودجه ۹۸ مدنظر ما است.
وی سپس با اشاره به اینکه خودکفایی سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز نیز یکی دیگر از اهداف ما در سال آتی است، ادامه داد: اتمام پروژه های نیمه تمام، توجه به بافت های ناکارآمد و ایجاد بستر و فضای مشارکت شهروندان در امور شهری از دیگر اولویت‌های ما در سال ۹۸ خواهد بود.
شهردار تبریز به توجه ویژه شهرداری تبریز به توسعه حمل و نقل عمومی تبریز نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری برای پروژه متروی تبریز بیشتر از دولت منابع مالی تزریق کردیم.
شهین باهر افزود: توجه به آسایش و نشاط شهروندان و احداث زمین های بازی  و میدان ورزشی به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر چشم اندازهای ما در بودجه سال آینده است.
وی توجه به بازار تبریز و موزه های تحت مدیریت شهرداری تبریز را از چشم اندازهای دیگر بودجه سال ۹۸ عنوان کرد و افزود: ایجاد گرم خانه های مختلف، ساماندهی نیروی انسانی و شفافیت در تمام امور از دیگر برنامه های ما طی سال اینده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.