سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مجوز فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تبریز لغو شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی اظهار کرد: بر اساس رأی کمیسیون فنی و نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پروانه بهره‌برداری شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری "عرش پرواز شرق" و  دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری"ائل پرواز" به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و عدم توجه به تذکر و اخطارهای صادره و عدم فعالیت به استناد آیین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب هیأت وزیران مجوز فعالیت آن‌ها در حوزه بند فعالیت (ب) گردشگری لغو شد.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان توسط این معاونت انجام و با دفاتری که قوانین را رعایت نکنند برخورد جدی صورت می‌گیرد.
رستمی با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری استان اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سطح استان و رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر گردشگران، بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تاسیسات گردشگری صورت خواهد گرفت.
گفتنی است، در سطح استان آذربایجان شرقی 250 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.