حبیب ذوالفقاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حدود 15 مسافر یک دستگاه اتوبوس که از تبریز عازم خوی بودند، به علت خرابی اتوبوس در جاده یام توسط عوامل هلال احمر مرند در یکی از مدارس روستای پیام اسکان داده شدند.
در پی بارش برف، مسیر گردنه پیام به شدت یخ زده بوده و تردد با زنجیر چرخ و به کندی ممکن است.
به گزارش ایرنا، «پیام» (یام) منطقه ای‌ روستایی در بخش مرکزی‌ شهرستان مرند که در دامنه ارتفاعات رشته کوه میشو واقع شده و از مرتفع ترین گردنه های‌ آذربایجان شرقی‌ است، نام قدیمی‌ پیام (یام )می ‌باشد که هم اکنون نیز همین نام بیشتر در گفت وگوهای‌ محاوره ای‌ استعمال می شود.
منطقه پیام یکی‌ از زیباترین و مهم ترین تفرجگاه های‌ مردم آذربایجان شرقی است که در طول سال مورد توجه جهانگردان داخلی و خارجی است، در طول فصل سرما کمتر خانواده ای‌ در تبریز و دیگر شهرهای‌ آذربایجان شرقی را می توان یافت که برای‌ انجام ورزش های زمستانی‌ و نیز استفاده از طبیعت بکر و زیبای زمستانی پیام به این منطقه نرفته باشد.
به گزارش ایرنا، بارش سنگین و بی وقفه برف که از شامگاه پنجشنبه در آذربایجان شرقی آغاز شده است، شهرهای زیادی را به طور کامل سفید پوش کرده و تردد در جاده های اصلی با کندی مواجه بوده و هم اکنون راه ارتباطی حدود یکصد روستا در استان مسدود می باشد.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.