معاون خدمات شهری شهرداری تبریز اعلام کرد: با وجود بارش بی سابقه برف، با زحمات شبانه پرسنل زحمتکش شهرداری، عملیات بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی کلانشهر تبریز تا ساعت 5 بامداد به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان  شرقی، محمدرضا قربانیان تبریزی بیان کرد: برف سنگین شب گذشته در تبریز یکی از کم سابقه ترین بارش های سال های اخیر بود با اینحال به همت عوامل خدمات شهری در مناطق دهگانه، تمام معابر اصلی و فرعی تبریز برف روبی، محلول پاشی و بازگشایی شد.
وی با اشاره به اینکه تلاش های نیروهای خدمات شهری تا ساعت 5 بامداد ادامه داشت، تصریح کرد: به دنبال آماده باش و بسیج نیروهای خدمات شهری، 400 کارگر به همراه 200 خودرو مکانیزه از شب گذشته تا صبح امروز نسبت به بازگشایی معابر سطح شهر تبریز اقدام کردند.
معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه معابر اصلی تبریز در همان ساعات اولیه شامگاه گذشته بازگشایی شد، اظهار کرد: عملیات محلول پاشی و تسهیل تردد در معابر فرعی نیز تا 5 بامداد ادامه یافت بطوریکه هم اکنون امکان عبور و مرور در معابر حومه شهر نیز فراهم است.
وی با بیان اینکه 99 درصد معابر اصلی و فرعی تبریز محلول پاشی شده است، ادامه داد: در برخی مناطق شیبدار و خطرناک که امکان محلول پاشی نبود از روش های دیگری مانند برف روبی استفاده شده است.
قربانیان تبریزی ضمن قدردانی از نیروهای زحمتکش و بی ادعای خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز خاطرنشان کرد: درحالی که بارش برف در این حجم بی سابقه، به همت پرسنل زحمتکش شهرداری تبریز در کمتر از 10 ساعت مدیریت شد، انتشار مطالب خلاف واقع خستگی را بر تن همکاران می گذارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.