ضیاءالله اعزازی روز پنجشنبه در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب با بیان اینکه دولت و مجلس در بودجه سال 98 اعتبار قابل توجهی به امر مدرسه سازی اختصاص داده است، اظهار داشت: در سطح کشور در رابطه با مدرسه سازی با مشکلات اساسی مواجه هستیم که ردیف های بودجه سال آینده بخشی از این مشکلات را رفع می کند.
وی با قدردانی از مساعدت های خیرین در امر مدرسه سازی، آموزش و پرورش کشور، استان و شهرستان بناب را نیازمند کمک های خیرین دانست و اظهار داشت: بودجه های دولتی به هیچ عنوان کفاف این همه هزینه را نمی کند.
اعزازی با بیان اینکه دهه فجر امسال چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به طور گسترده جشن خواهیم گرفت، ابراز امیدواری کرد: خدمتگزاران مردم در هر سه قوه با تلاش خود در خدمت به مردم و جلب رضایت آنها گام های اساسی بردارند تا شرمنده مردم و خون شهدا نباشند.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در مذاکره با رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور مقرر شد مدارسی که توسط خیرین در حال احداث هستند و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، نسبت به تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل آن ها اهتمام شود.
به گزارش ایرنا، امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب نیز در این جشنواره با تقدیر از مساعدت های خیرین در این شهرستان، گفت: هم اکنون 16 مدرسه توسط خیرین شهرستان در حال احداث و یا مرحله کلنگ زنی است.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.