به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز پنج شنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی با تاکید بر برقراری ارتباط صحیح با گروه های مخاطب اظهار داشت: با توجه به اینکه پدیده های اجتماعی تغییر پذیر هستند، در روش های مقابله با آسیب های اجتماعی نیز باید بروز رسانی شود.
وی افزود: همچنین در حوزه آسیب های اجتماعی جهت پیشگیری از وقوع آن باید تمام طیف های جامعه را در نظر گرفت.
فرماندار شهرستان مرند تاکید کرد: ضروری است در خصوص آسیب های اجتماعی تحقیق و مطالعه کرده و برای مقابله با آن تولید محتوا شود.
گرشاسبی با اشاره به تلاش دشمن جهت افزایش مشکلات اجتماعی در جامعه گفت: با وجود اینکه همه نهادهای فرهنگی برای مقابله با اهداف دشمن تلاش می کنند اما برای رسیدن به ایده آل، تقابل با دشمن باید شدت گیرد.
وی یادآوری کرد: در شرایطی که دشمن انواع اقدامات و توطئه ها را در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و فیزیکی برای جلوگیری از پیشرفت کشور انجام می دهد، باید سعی کنیم با هدایت نسل و ایجاد بستر آرام، کشور را به توسعه برسانیم.
گرشاسبی همچنین با بیان اینکه نگاه ما در حوزه درمان نباید تنها نگاه دولتی باشد، افزود: لازم است مسیر را به سمتی پیش ببریم که بخش خصوصی نیز در شهرستان در حوزه درمان مشارکت کند.
وی در خصوص اجرای طرح بازآفرینی شهری نیز اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده است که امسال 3 میلیارد و 450 میلیون تومان به این طرح اختصاص یافته است.
گرشاسبی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال اولین بار است که همه در جهت گزارش عملکرد نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته متحد شده و به اجماع رسیده اند.
وی با بیان اینکه امسال، سال کمال انقلاب است، افزود: در این سال باید با حفظ وحدت و هم افزایی و نیز عمل به ارزش های انقلابی و اسلامی، سنت های الهی را در کشور جاری کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند نیز با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر گفت: این جشنواره قرار است با موضوع خشونت و فضای مجازی در محیط های آموزشی و دانشگاه ها در دو بخش صحنه ای و خیابانی اجرا شود.
مهران فرجی افزود: هدف از اجرای جشنواره تئاتر مرند با موضوع خشونت، بازنمایی از آینده بی خشونتی از زبان هنر و تئاتر است.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری تبریز واقع است.
/3071/9916/6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.