اکبر خداوردی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی خوبی از هر 2 تیم شاهد بودیم و از تیم خودم راضی هستم و از بازیکنان تشکر می‌ کنم ولی توان بازیکنان ما هم تا این حد است.
وی با بیان اینکه بازی قبلی، مقابل تیم والیبال پیام مشهد را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اضافه کرد: ما برای بقا در لیگ می ‌جنگیم تا شرایط تیم را بهتر کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهروند اراک در خصوص شرایط این تیم گفت: اتفاقاتی که برای شهرداری تبریز رخ داده، برای ما هم اتفاق افتاده و تعدادی از بازیکنانمان هم جابه‌جا شدند و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم.
وی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی عملکردی خوب و بازی تماشاگرپسندی ارایه کنیم.
سرمربی تیم شهروند اراک همچنین با اشاره به مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: یکسری کارها در این خصوص انجام‌ شده و پرداختی هایی داشتیم، اما آن‌ طور که باید حق ‌و حقوق بازیکنان تیم پرداخت نشده است.
خداوردی بیان کرد: امیدوارم باشگاه شهروند اراک در فصل‌های آینده اعتبار مالی خود برای جذب بازیکنان را از دست ندهد.
تیم والیبال شهروند اراک با شکست 3 بر یک مقابل شهرداری تبریز همچنان با هشت برد در رده نهم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جای دارد و تیم والیبال شهرداری تبریز با برد 3 بر یک مقابل تیم شهروند اراک همچنان با هفت برد در رده دهم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جای دارد.
9853/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.