عادل بناکار شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جدول کارمان در بازی های پیش رو خیلی مشکل است ولی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه انسان بدون امید نمی ‌تواند زندگی کند، بیان کرد: امیدوارم بازی‌ های آینده را ببریم و به جمع 8 تیم برتر در مرحله پلی آف(حذفی) صعود کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: مصدومیت امین اسماعیل نژاد کام پیروزی را تلخ کرد چرا که در ست سوم به دلیل مصدومیتی که برای این بازیکن پیش آمد، روحیه بچه‌ها افت کرد و باعث شد تا این ست را واگذار کنیم.
بناکار گفت: این بازی برای ما حکم6 امتیاز داشت و همه بازیکنان می ‌دانستند برای صعود به مرحله پلی‌آف به این برد نیاز مبرم داریم و باید امتیازات لازم از بازی‌های باقیمانده لیگ را کسب کنیم.
بناکار گفت: مصدومیت‌ها دامن ‌گیر تیم شده چرا که هفته گذشته فرهاد نظری افشار از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و امروز هم اسماعیل نژاد را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و حتی سعید شیرود که در میدان بود با وجود مصدومیت بازی ‌کرد.
تیم والیبال شهرداری تبریز با برد 3 بر یک مقابل تیم شهروند اراک همچنان با هفت برد در رده دهم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جای دارد.
9853/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.