به گزارش سه شنبه ایرنا، تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز و نظام صنفی کشاورزی استان در راستای کنترل بازار و عرضه مستقیم محصولات باغی و زراعی، پروتئینی، لبنی، حبوبات و ارزاق عمومی روز سه شنبه توسط ابراهیم محمدی مدیر عامل این سازمان و عطاالله هاشمی رئیس نظام صنفی کشاورزی استان امضا شد.
عطاالله هاشمی، رئیس نظام صنفی کشاورزی در این آئین گفت: تلاش می شود با گسترش همکاری های خود با سازمان میادین شهرداری تبریز در نقاط مختلف شهر بازارچه هایی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز نیز در این آئین گفت: عرضه مستقیم محصولات کشاورزان و تولیدکنندگان و کنترل بازار از اهداف اصلی امضای این تفاهم نامه است.
ابراهیم محمدی افزود: این سازمان آماده همکاری و قرار دادن امکانات و امتیازات خود طبق اساسنامه سازمانی به کشاورزان و تولید کنندگان است تا بتوانند به صورت مستقیم محصولات و تولیدات خود را به صورت عمده و خرده زیر قیمت بازار توزیع کنند.
وی با بیان اینکه در این راستا بازارچه «شقایق» با همکاری نظام صنفی کشاورزی در اختیار کشاورزان و تولید کنندگان قرار گرفت، اظهار داشت: این سازمان همچنین آماده همکاری با کشاورزان و تولید کنندگان سایر استان های کشور برای ایجاد نمایشگاه های فصلی و برگزاری جشنواره های محصولات کشاورزی است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.