جرج لیکنز یکشنبه شب در بدو ورود به تبریز، اظهار داشت: از اینکه به این شهر تاریخی آمده ام خوشحالم و این خرسندی زمانی بیشتر می شود که در میان هواداران پرشمار تیم بزرگ و مطرح تراکتورسازی باشم.
وی با اشاره به مذاکرات فشرده و مفصل خود با سران باشگاه تراکتورسازی برای عقد قرارداد همکاری، افزود: من از هفته قبل با مالک باشگاه مذاکرات خود را شروع کرد که خوشبختانه این مذاکرات نتیجه بخش بود و توانستم به تفاهم خوبی برای همکاری دست یابیم.
لیکنز، شناخت خود از فوتبال ایران را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: هم اکنون تعدادی از بازیکنان ایرانی در لیگ بلژیک بازی می کنند و این فرصت مناسبی برای من ایجاد کرده تا از نوع فوتبال ایران شناخت خوبی پیدا کنم.
وی، هدف اصلی خود از حضور در تیم تراکتورسازی را رسیدن به موفقیت های درخشان و مهم عنوان کرد و گفت: همه با هم و در کنار هم خواهیم بود تا کارهای بزرگی را به سرانجام برسانیم.
سرمربی جدید تراکتورسازی از زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی، به دلیل رفتارهای حرفه ای و مناسب با خود قدردانی کرد و افزود: او مرد بزرگی است.
به گزارش ایرنا، جرج لیکنز سرمربی سابق تیم ملی بلژیک عصر یکشنبه پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتورسازی هدایت این تیم را بر عهده گرفت و سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد.
این مربی 69 ساله تاکنون 7 بار به عنوان مربی سال بلژیک برگزیده شده، در 2 مقطع سرمربی تیم ملی بلژیک بوده و به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک شناخته می‌شود و سوابق پرباری را در کارنامه فنی خود دارد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.