تنها استخر شنای شهرستان بناب همچنان تعطیل است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تنها استخر شنای موجود در شهرستان بناب که مالک آن شهرداری بناب است، حدود پنج ماه است که به دلیل وجود مشکلات فنی تعطیل بوده و هنوز کار بازسازی و ترمیم آن به اتمام نرسیده است.   این در حالی است که هیچگونه فعالیتی دلیل  بر تعمیرات یا عملیات ساختمانی در آن مشاهده نمی شود. 
مردم شهرستان بناب به خاطر تعطیلی این مجموعه مجبورند به شهرهای همجوار چون مراغه، عجب شیر و حتی آذرشهر مراجعه کنند. تعطیلی های پی در پی این مجموعه تفریحی ورزشی، ورزش‌دوستان بناب را کلافه کرده و مسئولان آن و حتی شهرداری بناب که مالک آن است، جواب و توضیح روشنی غیر از تعمیرات برای مردم ندارند. 
یکی از شهروندان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  با اشاره به اینکه به دلیل فرسوده بودن استخر شهرداری بناب بهتر است مسئولان به فکر ایجاد مجموعه ای در شأن مردم بناب در اسرع وقت باشند، اظهار کرد: در گذشته به اتفاق دوستان برای شنا کردن به این استخر مراجعه می کردیم اما متاسفانه به‌دلیل تعطیلی این استخر ناچار هستم هفته ای یک بار به استخر شهر های همجوار که 20 کیلومتر از شهرستان ما فاصله دارند برویم .
شهروند دیگری با اشاره به اینکه برای احداث این استخر اعتبار زیادی هزینه شده است ولی اکنون به دلیل بروکراسی اداری باید این استخر تعطیل شود، افزود: استخر شنای شهرداری مورد استقبال و استفاده جوانان واقع شده بود، شنا هم برای اوقات فراغت سالم ترین و بهترین ورزش است. از مسئولان شهرستان انتظار می رود تا هرچه سریعتر مشکل جوانان و دوستداران ورزش شنا را حل کنند. 
پیرمرد سالخورده ای گفت: تنها استخر شهرستان که برای آب درمانی و التیام بیماری های خود می آمدیم الان تعطیل است و با توجه به مشکلات مالی و سرمای زمستان امکان مراجعه به استخرهای دیگر شهرستان ها را نداریم. 
شهروند دیگری افزود: بناب شهرستانی با وسعت و ظرفیت‌های فراوان است که دارای مشکلات عدیده ی زیرساختی از جمله اشتغال و نبود شرایط برای پر کردن اوقات فراغت جوانان است و برای حل این مشکلات نیاز به برنامه ریزی های بلند مدت و تلاش فراوان است اما برخی کارها با همت کمی از سوی مسئولان می تواند باعث ایجاد روحیه به جوانان این شهرستان شود که در برخی موارد تعلل مسوولان باعث ایجاد نا امیدی در بین مردم می شود .
رئیس شورای اسلامی شهر بناب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، افزود: تعمیرات این استخر به بخش خصوصی واگذار شده و بعد از انجام تعمیرات در قبال هزینه آن، استخر به این شرکت اجاره داده می شود. 
محمدباقر ولایی افزود: تا 20 روز آینده استخر برای استفاده عموم مردم آماده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.