عادل کاظمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران دلیل اصلی اجرای پروژه های یاد شده را بهبود و افزایش پایداری شبکه توزیع برق در حوزه عملیاتی این امور عنوان کرد و افزود: احداث چندین پست هوایی، افزایش قدرت مانور در شبکه هوایی 20 کیلوولت، رفع حریم، کاهش تلفات، از جمله اقدامات صورت گرفته برای اصلاح شبکه و رفع ضعف ولتاژ مناطق حساس و پر مصرف است.
وی با تاکید بر اصلاح شبکه مسیر روستای خلجان اظهار داشت: تبدیل شبکه با سطح مقطع 35 ( قطر سیم) با بار 270 آمپر به خط دو مداره در مسیر جاده اصلی خلجان یکی دیگر از پروژه های اجرا شده در این امور است.
وی ادامه داد: هادی روکشدار به طول 2 هزار و 500 متر در راستای کاهش بار فیدر 6 سردرود، رفع ضعف ولتاژ و رینگ با فیدرهای مجاور با تخصیص اعتبار افزون بر چهار میلیارد ریال انجام شده است.
وی ادامه داد: در راستای گذر از پیک بار تابستان 97، 4دستگاه پست هوایی احداث و 22 دستگاه ترانسفورماتور هوایی کم بار جایگزین ترانسفورماتورهای هوایی پر بار شدند که هزینه صرف شده برای این پروژه‌ها افزون بر 2 میلیارد ریال بوده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تعویض کابل های فرسوده روغنی با کابل خشک مونوفاز خبر داد و گفت: احداث خط 20 کیلوولت زمینی به متراژ یک هزار و 600 متر با هزینه کرد افزون بر یک میلیارد ریال برای ارتقای پایداری شبکه و قابلیت اطمینان در مناطق سردرود، کاظم آباد و خلجان از جمله پروژه های اجرا شده در امور برق اندیشه است.
کاظمی با اشاره به پروژه انجام شده در مسیر خیابان ابوذر و شهرک آخماقیه اظهار داشت: اصلاح و ساماندهی شبکه موجود و رفع حریم شبکه، با انجام یک هزار و 800 متر کابل کشی با هادی روکش دار با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال از اقدامات انجام شده در این شهرک است.
وی همچنین از هزینه کرد 2 میلیارد ریال برای تعویض سیم های لخت به کابل خود نگهدار در راستای کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت و آلوده شدن منطقه به انشعابات غیر مجاز به طول 6 کیلومتر در حوزه امور برق اندیشه خبر داد.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.