معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 11 هزار و 716 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در 9 ماهه سال جاری از آموزش‌های رایگان فنی و حرفه ای بهره مند شدند که از این تعداد چهار هزار نفر در مناطق محروم آذربایجان شرقی سکونت دارند.  
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یونس فاتح با بیان این‌که آموزش‌های برگزار شده در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدمات و صنعت بوده است، اظهار کرد: از مجموع شرکت کنندگان در دوره‌های مهارت آموزی 10 هزار و 279 نفر بازمانده از تحصیل، هزار و 284 فارغ التحصیل دانشگاه و 153 دانش آموز و دانشجو بوده اند. 
وی با بیان این‌که بیش از هشت هزار نفر از شرکت کننده گان در دوره‌های مهارت آموزی مددجویان زن بوده‌اند، بیان کرد: 739 نفر در مراکز دولتی سازمان فنی و حرفه‌ای و هزار و 374 نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای آموزش و سایر مددجویان نیز در فضاهای اداری و کانون‌های متعلق به کمیته امداد از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی، افزود: مددجویان پس از کسب مهارت‌های لازم می‌توانند از تسهیلات خودکفایی این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار بهره مند شوند. 
وی با اشاره به این‌که 670 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در 9 ماهه امسال از طریق کاریابی‌ها وارد بازار کار شده‌اند، تاکید کرد: این تعداد از مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، ارتباط مستقیم با کارفرما، خوداظهاری مددجو و طرح‌های کارفرمایی صاحب شغل شده اند.      
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.