فرماندار ورزقان با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت دولت در شهرستان ورزقان است، گفت: مسئولان شهرستان ورزقان باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم در چهارچوب قوانین به‌کارگیرند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسن یحیوی در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان با تأکید بر اینکه قانون ملاک عمل در تمامی زمینه‌ها و مسائل است، اظهارکرد: جلب رضایت ارباب‌رجوع باید سرلوحه مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان باشد؛ چرا که دشمنان نظام به‌شدت و با تمام توان برای بدبین کردن مردم نسبت به‌نظام تلاش می‌کنند.
وی افزود: فرمانداری ورزقان به جد پیگیر شکایات مردمی از ادارات است.
وی با اشاره به حجم بسیار بالای سرمایه‌گذاری در شهرستان در مدت دونیم سال اخیر، حمایت از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی را راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی موجود به‌ویژه در حوزه اشتغال دانست.
یحیوی از مسئولان شهرستان، حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را باهدف کمک به توسعه شهرستان خواستار شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرارگرفته‌ایم، تصریح کرد: دشمنان نظام به در طول چهل سال گذشته همواره تمام تلاش خود را برای آسیب رساندن به‌نظام اسلامی انجام داده‌اند؛ بنابراین جشن‌های پیروزی انقلاب در چهل‌سالگی آن باید باشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.