به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین تقی زاده در جلسه ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: دشمن آرزو دارد با تلخ کردن کام مردم و ایجاد ناامیدی به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما این توطئه نیز مانند توطئه های گذشته آنان نقش بر آب خواهد شد.
وی افزود: مسوولان و رسانه ها باید با بیان دستاوردهای بسیار انقلاب اسلامی پیشرفت های حاصل شده را بیشتر و دقیق تر در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهند تا این دستاوردها مغفول نماند و پیشرفت های چشمگیر نظام با گذشته مقایسه شود.
حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه امسال شرکت گسترده مردم در برنامه های مختلف جشن 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن به علت شیطنت های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب برای آسیب رساندن به کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است، بیان کرد: بر این اساس هماهنگی و همکاری تنگاتنگ کمیته های اجرایی ستاد اجرایی چهلمین سال انقلاب با یکدیگر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضرورت دارد تا با اتحاد و همدلی برنامه ها در شان نظام طراحی و اجرا شود.
وی از اعضای کمیته ها خواست تا برنامه ها و طرح های خود را در کمترین زمان ممکن در اختیار ستاد استان قرار دهند تا در حد وسع و ظرفیت آذربایجان شرقی نسبت به برگزاری برنامه ها به نحو احسن در دهه فجر برنامه ریزی و هماهنگی شود.
رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال انقلاب اسلامی همچنین اظهار داشت: ویژه برنامه های یوم الله 12 بهمن به خاطر سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران از اهمیت بالاتری برخوردار است بر این اساس انتظار می رود برنامه های این روز از جلوه بیشتری برخوردار باشد.
حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: برنامه های گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیز اولویت داشته و باید با کیفیت و استقبال مناسب برگزار شود.
وی همچنین از مردم و دست اندرکاران به خاطر شرکت گسترده آنان در همایش بصیرت که 9 دی در مصلی تبریز برگزار شد، تقدیر کرد.
در این نشست همچنین مسوولان کمیته های استانی به بیان برنامه ها و پیشنهادات خود در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.
گفتمان انقلاب اسلامی در 40 مسجد، بازسازی خاطرات، دیوار نوشته ها و صحنه های انقلاب، برگزاری نمایشگاه های میدانی و خیابانی، نمایشگاه نقاشی، جشن های عمومی و ایجاد نشاط اجتماعی، نصب تابلوهای انقلاب در 40 مسیر، گفتمان بصیرت در 40 مسجد، همایش طلایه داران فاطمی، مادران آسمانی، یادواره شهدای جانباز، کنگره سردار سرلشگر شهید باقری، چاپ کتاب دستاوردهای 40 ساله انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهمترین برنامه های گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی است.
/3071/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.