به گزارش ایرنا، علی جهانگیری روز چهارشنبه در نشست با اعضای کنسرسیوم صنعت و انرژی آذربایجان شرقی افزود: خوشبختانه از سال 1396 شاهد همگرایی شرکت های بزرگ بخش صنعت و انرژی در استان بودیم که نتیجه آن تشکیل «کنسرسیوم صنعت و انرژی» بود و امروز شکل گیری این مجموعه توسط بخش خصوصی اقدام ارزنده ای است که باید ارج نهاده شود.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در ایجاد اشتغال پایدار گفت: هر یک قرارداد این کنسرسیوم به معنای ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در استان و این مهم برای ما بسیار حائز اهمیت است .
وی از کارآفرینان به عنوان بازوان اصلی توسعه پایدار کشور نام برد و یادآوری کرد: کارآفرینان توسعه را در کشورها تسهیل می کنند و از این رو ما نیز در کنار کارآفرینان و تولیدکنندگان خواهیم بود و در مسیر حل مشکلات و همراهی های مورد نیاز در خدمت فعالان تولید، صنعت و خدمات هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جنگ اقتصادی علیه کشورمان گفت: امروز دیگر مدل های جنگ تغییر کرده است؛ یک روز با تفنگ و رو در رو با ما می جنگیدند اما امروز در جنگ نرم از طریق فضای مجازی و حتی از راه های اقتصادی در حال جنگ هستیم .
جهانگیری ادامه داد: در جنگ سخت مشخص است که دشمن از چه مسیرهایی می خواهد به ما حمله کند اما در جنگ نرم ما باید در خاکریز های مختلفی و با نگاه سنجیده تری حضور داشته باشیم.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.