سیداحد یوزباشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این لاستیک ها براساس گزارش مردمی در یک گشت مشترک کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی شبستر با اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس آگاهی، از انباری منزل شخص مورد نظر کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: در بازرسی از منزل مسکونی وی تعداد 419 حلقه لاستیک در مارک ها و سایز های مختلف به ارزش 900 میلیون ریال کشف شد.
یوزباشی ادامه داد: پس از بررسی های لازم و ارایه مستندات از سوی متهم و جوابیه گمرک تبریز، تعدادی از لاستیک های نگهداری شده با اسناد فوق مطابقت داشته و قاچاق آن محرز و مسلم نشد.
وی با بیان اینکه متهم از این حیث برائت شد، گفت: با استرداد لاستیک ها، وی ملزم به عرضه آن ها در شبکه توزیع برابر قیمت های مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان تحت نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شبستر شد.
یوزباشی ادامه داد: از لاستیک های کشف شده تنها 88 حلقه با اسناد موجود مطابقت نداشت که قاچاق آن ها محرز و مسلم شد و طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط 88 حلقه لاستیک، وی به پرداخت یک برابر ارزش اولیه آن جریمه شد.
از اول سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 459 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد یک هزار و 486 فقره مختومه شده است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.