به گزارش ایرنا، سرهنگ کاظم دهقانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از دکل ها و تجهیزات مخابراتی مربوط به ادارات دولتی در شهرستان مرند با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.
وی اعلام کرد: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و جهت بررسی بیشتر به یگان انتقال دادند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بررسی و استعلام مشخص شد راننده خودرو کارمند اخراجی مخابرات بوده است و در بازرسی از خودرو تعداد 40 عدد کلید قفل، 22 عدد گیت دکل مخابراتی و اره آهن بر، قیچی و ابزار آلات دیگر کشف و توقیف شد.
سرهنگ دهقانی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهمان به سرقت بیش از 20 فقره از دکل ها و تجهیزات مخابراتی از شهرهای مختلف استان همچنین به فروش 150 عدد باطری مسروقه دیگر اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری افراد مالخر در این زمینه ادامه دارد.
وی گفت: تعداد 32عدد باطری دکل مخابراتی از محل سکونت این افراد کشف شد.
فرمانده انتظامی مرند در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه 2میلیارد ریال بوده و 2نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در سریعترین زمان به پلیس 110 گزارش دهند.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.