به گزارش ایرنا، اروجعلی علیزاده روز شنبه در دیدار با فرماندار میانه با اشاره به اینکه 12 درصد از راه های استان آذربایجان شرقی در این شهرستان میانه واقع شده است، گفت: با توجه به پراکندگی بالای روستاهای شهرستان توجه به وضعیت این راه ها ضروری است.
وی تامین روشنایی ورودی ها و خروجی های این شهرستان را نیازمند تهیه دستگاه های لازم دانست و اظهار داشت: خط کشی محورها و رفع نقاط حادثه خیز تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد انجام می شود.
فرماندار میانه نیز در این جلسه خط کشی محورهای اصلی این شهرستان، تعمیر چراغ های چشمک زن و روشنایی خیابانی، رفع مشکل جت فن تونل شماره 5 و اصلاح سرامیک کاری تونل ها را خواستار شد.
محمدرضا مشایخی افزود: رفع نقاط حادثه خیز و تراشه برداری 10 کیلومتر اول محور میانه – قره چمن، لایروبی و مرمت پل های واقع در جاده های اصلی از اولویت های این شهرستان در حوزه راه است.
وی اظهار داشت: محسوب نشدن محور میانه - میاندوآب به طول 52 کیلومتر، محور سرچم- اردبیل به طول 42 کیلومتر و محور میانه – فیروزآباد به طول 40 کیلومتر در زمره راه های اصلی با وجود دارا بودن مشخصات راه اصلی، موجب شده نگهداری این راه ها از محل اعتبارهای استانی انجام نشود.
مشایخی نصب تابلو و علائم در تقاطع های غیرهمسطح محور سرچم- اردبیل را ضروری دانست و اضافه کرد: تامین اعتبار برای رفع 9 نقطه حادثه خیز شناسایی شده در این شهرستان، تسهیل در صدور موافقت برای احداث تاسیسات زیربنایی از منتهی الیه حریم با توجه به احداث واحدهای تولیدی و تسریع در پاسخ به استعلامات ضروری است.
به گزارش ایرنا، در پی انتقاد فرماندار ویژه میانه از بی توجهی مسئولان استانی نسبت به وضعیت راه های این شهرستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی به میانه سفر کرد.
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
/3071/7231/8023
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.